وبسایت برنامه نویسان Fix Win Download


تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 بازدید : 627 نویسنده :  

امروز با آمدن سیستم عامل های جدیدی همچون Windows Vista و Windows 7 نیاز به نرم افزاری هایی که با مکانیزم این سیستم عامل ها منطبق باشد به شدت احساس می شود , مخصوصا در زمینه هایی مانند تعمیر و بهینه سازی ریجستری و Common  سیستم عامل ها نیاز به نرم افزار های می باشد که با سیستم عامل ها جدید همخوانی داشته باشد .

 

FixWin یک نرم افزار رایگان , کم جحم و پرتابل می باشد که به وسیله آن خواهید توانست که مشکلات ایجاد شده در سیستم عامل تان را تنها با چند کلیک ساده حل نمایید . چنانچه شما ویندوز ویستا نصب کرده اید یا ویندوز ۷ فرقی نمی کند این برنامه به راحتی مشکل پیش آمده را تشخیص داده و آن را حل می کند . مشکلاتی همچون ناپدید شدن سطل زباله از روی دسکتاپ و یا درست به روز نشدن سطل زباله و یا خوانده نشدن CD و یا DVD ها , یا اجرای نشدن برنامه هایی مانند task manager و یا Registry editor بر اثر آسیب دیدن ویندوز همه مشکلاتی هستند که به راحتی با FixWin قابل تعمیر و بهینه سازی می باشد , جالب است بدانید این برنامه قادر به رفع بیش از ۵۰ مشکل مربوط به ریجستری و Common می باشد .

طریقه نصب و راه اندازی و کار با نرم افزار FixWin :

 

    1. برای شروع فایل را دانلود کرده و فایل اصلی برنامه را اجرا کنید در اولین صفحه نرم افزار به شما دو کلید ارایه می شود یک دکمه برای چک کردن فایل های سیستمی به منظور پیدا کردن و جایگزین کردن فایل های سیستمی خراب سیستم عامل و دکمه دیگر برای گرفتن پشتیبان از فایل های سیستمی  . پیشنهاد می شود با انتخاب گزینه System File Checker Utility در صفحه اول اجازه بدهید تا نرم افزار سیستم شما برای شروع چک کند .

 

    1. همچنین در مرحله دوم پیشنهاد می شود حتما با انتخاب گزینه create a System Restore Point در صفحه اول از فایل های خود برای امنیت بیشتر و جلوگیری از مشکلات احتمالی یک پیشتیبان تهیه کنید .

 

  1. نصب برنامه تمام شد . برای کارایی هر چه بهتر سیستم خود را ریستارت کنید .

 

حجم برنامه : 300KB





:: موضوعات مرتبط: معرفی و دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ,